نوشته شده توسط : xmovies

'احمد نجفی' در گفت و گو با 'خبرهای یك' ایرنا افزود: امروز هنرمندان و دیگر اقشار جامعه باید درك درستی از شرایط كشور داشته باشند و در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

وی افزود: انتخابات غیر از اینكه مساله ای داخلی و مختص ملت ایران است اما به هر حال از نگاه بین المللی نیز از اهمیت ویژه ای برای كشور برخوردار است.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح كرد: پس از راهپیمایی پرشور مردم در روز 22 بهمن ماه امسال، نگاه ها به سوی انتخابات است و حتی بسیاری از سیاستمداران غربی نیز درباره ایران تغییر موضع داده اند.

نجفی تاكید كرد: مردم ما در طول سالیان گذشته نشان داده اند به رغم تبلیغات سوء دشمن، همواره به عنوان تعیین كننده سرنوشت كشور در انتخابات حضور می یابند و این تبلیغات تاثیری در انتخاب آنان ندارد.

وی گفت: هنرمندان امروز به عنوان گروه های پیشرو جامعه باید بینش خود را ارتقا دهند و به انتخابات تنها به نگاه یك اتفاق خاص داخلی نگاه نكنند و شرایط دنیا را بررسی كنند.

عضو شورای عالی سینما اضافه كرد: ابزار اصلی مراوده مردم با دولتمردان، انتخابات است و نمی توان در زمینه حضور وكلای مردم در مجلس شورای اسلامی بی تفاوت بود.

نجفی از نامزدهای انتخابات مجلس درخواست كرد برای بهبود امور كشور وارد عرصه رقابتی شوند و گفت: رسانه ها نیز افكار و دیدگاه های نامزدهای انتخابات را بیشتر تبیین كنند.

1983**2026





:: برچسب‌ها: تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: